Tradução PT-BR

• Olá pessoal!

Traduzi uma quantidade considerável, mas como é muito conteúdo não consegui terminar tudo, mas o suficiente para trabalharem com mais conforto na loja.
    Também não fiz uma revisão ainda, mas vou continuar trabalhando nelas e melhorar o máximo possível.

Quanto aos amigos portugueses acredito que conseguirão usar, mas será necessário muita modificação.

Loja - 100%
    Área de administração - 100%
    Nomes de campos - 0% (acho que não isso não ser traduzido ou vai quebrar a loja)
    Módulos instalados - 100% (apenas os módulos que vem instalados na v1.0.0)
    PDF - 0%
    Modelos de e-mail - 0%

0_1487851485414_br.gzip

Continuação…

Vou traduzir:

PDF

Como sabemos, português é um idioma com regras muitas regras (mais do que o necessário), então mesmo que eu faça uma correção apurada ainda pode haver erros, espero que os usuários me informem os erros para efetuar a correção.

Como informar: Informar o local do erro e a palavra/frase completa.

Obrigado a todos!

• administrators

Currently propagating to this place: https://crowdin.com/project/thirty-bees/pt-BR :smile:

If you want to continue translating just request access with your CrowdIn account and you can keep translating over there. In a week or so we are going to provide a build system that automatically creates the language packs you can drop into thirty bees.

• administrators

Language packs are now available: http://translations.thirtybees.com/

• @mdekker

You can put the whole translation, it is already 100%

This happened when I tried to install the new translation

0_1488088657208_Capturar.JPG

• administrators

Yeah, that’s an old PrestaShop bug. It doesn’t recognize the info from the language pack. This is something we want to address before 1.0.1 is released.

• administrators

it is already 100%

Can you see any differences in the texts on Crowdin? It shows a lower percentage.

• Sorry for the delay, passed beaten.

I did not like it … the one I was using is more translated.
    I think it has not updated, I will download the translation again.

Log in to reply

Looks like your connection to thirty bees forum was lost, please wait while we try to reconnect.