Jump to content
thirty bees forum

Sub categorieën niet weergeven mobiele versie


Recommended Posts

Hi allemaal,

Bij onze huidige installatie valt het op dat zodra we op een mobile device het domein bezoeken, de subcategorieën (normaliter linker colom op categorieën pagina) niet weergeven wordt.
Ook het filter wat normaliter in de linker colom staat by default, wordt niet getoond.

Zodra we op een tablet of op computer zitten, is dit niet van toepassing.

Als ik in de thema instellingen aangeef het responsive thema uit te schakelen, heb ik dit probleem niet, maar zie ik dat de layout ook anders wordt - de content wordt namelijk smaller dan ingesteld.
In desbetreffend css bestand ik ik de max-width van 1170px en 1200px namelijk aangepast naar 85-90%.

Laatste versie TB, geinstalleerd thema is het transformer theme, versie 3.4.

Iemand een idee ?
Alvast bedankt!

Edited by MRTR-88
Link to comment
Share on other sites

On 12/6/2020 at 9:20 PM, musicmaster said:

Klinkt als normale functionaliteit. Op smal scherm wordt de linkerkolom niet getoond. Als je de categorieën wilt zien moet je de hamburger gebruiken.

@musicmaster

Ik begrijp inderdaad dat de linkerkolom ansich niet getoond wordt , maar er wordt nu helemaal niets aan content weergeven.
Het hamburgermenu is dus leeg als het gaat om subcategoriëen, ook geen plusje om het menu uit te klappen zodat ik wél de subs zie.

Dat lijkt me toch echt geen normale functionaliteit?

Link to comment
Share on other sites

Just now, musicmaster said:

Het hamburgermenu is hetzelfde als het standaard menu in de desktop versie. Het wil nog wel eens gebeuren dat mensen een speciaal menu hebben en dan het standaard menu leeghalen.

Musicmaster, daar zeg je me wat.

Op desktop heb ik nog geen dropdown menu ingesteld, dus feitelijk zie ik daar de subs ook niet tot ik echt op de categorie pagina zit.
Ik heb zowaar het vermoeden dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen - ga ik direct even naar kijken!

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, musicmaster said:

Het hamburgermenu is hetzelfde als het standaard menu in de desktop versie. Het wil nog wel eens gebeuren dat mensen een speciaal menu hebben en dan het standaard menu leeghalen.


Dit was de oorzaak inderdaad!

Het mega menu aangepast zodat ik op de desktop weergave ook alles zie zoals ik zou willen, dan pakt hij hem mobiel ook op in het hamburgermenu.

Heel erg bedankt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...