Jump to content
thirty bees forum

Error 500 en geen foutbeschrijvingen


Recommended Posts

Ik probeer het ook even in het Nederlands (hoewel mijn Nederlands wat vastgeroest is na 17 jaar in Denemarken) (heb de hulpkreet ook geplaatst in het Engels onder Technical):

Sinds ik heb geüpgrade naar TB1.1.0 (draai met PHP7.3.6 en MariaDB 10.3.23) krijg ik 500 server errors op verschillende pagina's:
Probeer https://viklemagi.dk/fastvikler/loops-purple-yellow-tencel-linen-yaro-fastvikle en klik op "Afslut bestilling", dan duikt de error op.

Hetzelfde gebeurt als ik in de backend ben en de Logs probeer te openen onder Advanced Parameters.
De Apache PHP-log (error_log in de root) vertelt helemaal niets. Daarbij is er geen versleutelde foutmelding onderin de error page, alleen een tekst die zegt dat ik de versleutelde foutmelding aan de mail moet hangen. Aangezien ik geen versleutelde fout heb, heb ik geen idee waar ik moet kijken voor een oorzaak.

Iemand die me kan helpen?

Albert van Harten
Denemarken

 

Link to comment
Share on other sites

Je gebruikt volgens mij het warehouse theme. Er moet een klein stukje code worden vervangen.

in /themes/warehouse/order-carrier.tpl rond regel 82 moet dit de if-statement worden:

{if $option.unique_carrier}
                                                        {foreach $option.carrier_list as $carrier}
                                                            <strong>{$carrier.instance->name|escape:'htmlall':'UTF-8'}</strong>
                                                        {if isset($carrier.instance->delay[$cookie->id_lang])}
                                                            <br />{l s='Delivery time:'}&nbsp;{$carrier.instance->delay[$cookie->id_lang]|escape:'htmlall':'UTF-8'}
                                                        {/if}
                                                        {/foreach}
                                                    {/if}

 

Ik heb het gisteren zelf gedaan, en bij mij werkt alles weer 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

ik krijg een melding als ik nar onze website ga http error 500 ik kan niks meer op de website. mijn neef is de host van de website en is van de aardbodem verdwenen. dus ja heel vervelend. omdat hij de host is kan ik niks veranderen of oplossen. wie kan mij uit de brand helpen??

info@minikneet.com 

Link to comment
Share on other sites

minikneet.com kan ik gewoon openen, of bedoel je de backoffice?

Heb je wel inloggegevens van ftp en evt. van die hosting? Het zal overigens nog heel lastig worden als je host onbereikbaar is, want als je je inlog voor ftp etc niet hebt kun je nergens meer bij.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...