Jump to content
thirty bees forum

(Solved) instalatie loopt vast na de 4e stap


Recommended Posts

Als ik me niet vergis heb je op het prestashop forum ook een post neergezet over installeren. Hieruit begrijp ik dat je bij strato een hostingpakket hebt lopen. Ben ik hier correct in?

Als ik eerlijk ben dan is strato niet de beste keuze om een webshop te hosten. Ik vermoed dan ook dat je tegen de lage performance en configuratie van je webhosting pakket aanloopt.

Een webshop heeft gewoon meer power nodig, en de juiste configuratie, een standaard hostingpakket geeft vrijwel altijd direkt, en anders na een paar weken problemen.

Corrigeer me maar als ik er naast zit

Link to comment
Share on other sites

Dank voor je reactie . Database is er maar ik kom dus niet zover als in het filmpje waar ik mijn database gegevens in moet vullen .

Klopt hoor ik had daar ook gepost en idd strato . Welk bedrijf raad jij mij aan dan ipv strato

Link to comment
Share on other sites

er zijn verschillende hostingpartners wat je kan doen is een vps. Dat is uiteraard wel wat duurder, maar je haalt het er direkt uit. Bij Argeweb kun je bv nu een proefmaand nemen voor maar 1 euro, met bv plesk als admin paneel zit je dan voor de eerste maand op 6 euro. Daarna op een 30 euro per maand. Dat werkt prima. Als je dat te ingewikkeld vindt, kan je naar een hosting service overstappen. A2 is geschikt, zoals in het filmpje. Wallgrind.nl kun je ook doen die is voor zover ik het weet voordelig en kan je klein starten en uitbreiden naar groter. Daar kan je ook met installatron je webshop in 1 click opzetten. (gaat eigenlijk allemaal automatisch).

Kort gezegd komt het hier op neer: Heb je ervaring dan is een VPS of een dedicated server het beste(de laatste is ook het duurst). Heb je geen ervaring, of wil je de zorg er niet van hebben kies dan voor geschikte hosting(wallgrind.nl adeko.nl spango.com dewebsmid.nl) zomaar een greep uit bedrijven die zich op dit soort webshops hebben gericht.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...