Generaal Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Beste forumlezers, Zijn er richtlijnen om je webshop versie 1.0.3 te upgraden naar versie 1.0.8?
Generaal Posted February 4, 2019 Author Posted February 4, 2019 Intussen de upgrade uitgevoerd, alles blijkt weer te werken. Enkel merk ik dat er enkele icons weg zijn. 1
Smile Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Misschien zijn de iconen een cache issue? Maar daar had je misschien zelf ook aan gedacht?
Generaal Posted February 6, 2019 Author Posted February 6, 2019 Helaas nog niet de tijd om er naar te zoeken en op te lossen. Het zal voor een rustiger moment zijn.
Generaal Posted February 8, 2019 Author Posted February 8, 2019 Merkwaardig gebeuren na de update, krijg ik geen afbeeldingen meer geïmporteerd via CVS. steeds foutmelding: Some errors were detected. Please check the details: Fout tijdens kopieren afbeelding: Ondanks als ik de link test in de browser, wordt deze correct getoond.
Generaal Posted February 9, 2019 Author Posted February 9, 2019 Het blijft spoken bij de cvs import. Property Product->text_fields is not valid Inmiddels alle tekst velden verwijderd en de foutmelding blijft komen. Iemand 'n idee waar ik het moet gaan zoeken. heb de cvs import instellingen al vernanderd, "," en """, ";" en "'" enz...
piet Posted February 9, 2019 Posted February 9, 2019 Welke versie PHP gebruik je? Wellicht is daar iets te winnen.
Generaal Posted February 11, 2019 Author Posted February 11, 2019 Hier: PHP versie 7.0.27. Ik heb 'n shop draaien op PS v 1.6 en hier loopt alles vlot, onlangs nog meer dan 2000 producten toegevoegd en de rest ge-update. Ga nog eens de cache instellingen nazien of hier wat mee te halen valt.
DorkV89 Posted February 11, 2019 Posted February 11, 2019 De oplossing voor het probleem met de afbeelding vind je hier: Could you please try to modify this line in classes/Tools.php and change it to look like this: 'verify' => _PS_TOOL_DIR_.'cacert.pem',
Generaal Posted February 12, 2019 Author Posted February 12, 2019 Thanks DorkV89. I will give it a tray.
Recommended Posts