Jump to content
thirty bees forum

Welke webshops draaien op TB?


Recommended Posts

Deze week http://proante.nl live gezet. Thirty bees plus Transformer. Wordt diensten webshop met downloadbare diensten. Ervaring is super snel, ook op mobiel en tablet. Migratie van een PS webshop naar TB in voorbereiding. Verder veel belangstelling voor TB van website/webshopbouwers in NL.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 years later...

Ja, er zijn nog mensen die gebruikmaken van TB. Het ligt er geheel aan wat de opdrachtgever of wat je zelf voor doel hebt. Persoonlijk ben ik nog steeds fan van TB omdat het snel en stabiel is. Daarnaast blijft het een betaalbare optie. Wil je veel fancy features en wil je daarvoor betalen dan is PS1.7 te overwegen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dank, zojuist begrepen dat TirtyBees nu een Nederlands bedrijf is. En even contact mee gehad. De visie van TB voelt voor mij zoveel beter dan die van PS. 

Ik gebruik een paar NL modules naast de standaard modules van PS1.7. Echter de module van MyParcel blijft in rommelen in PS1.7. Of dit komt door de multishop weet ik niet... 

 

Wat is de beste optie om alle data (producten, orders, klanten, afbeeldingen, bijlagen PDF, etc) om te zetten naar TB? Heeft iemand hier ervaring mee? 

Is het verstandig om de multishop functie te blijven gebruiken? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2022 at 10:33 AM, JanL said:

Dank, zojuist begrepen dat TirtyBees nu een Nederlands bedrijf is. En even contact mee gehad. De visie van TB voelt voor mij zoveel beter dan die van PS. 

Ik gebruik een paar NL modules naast de standaard modules van PS1.7. Echter de module van MyParcel blijft in rommelen in PS1.7. Of dit komt door de multishop weet ik niet... 

 

Wat is de beste optie om alle data (producten, orders, klanten, afbeeldingen, bijlagen PDF, etc) om te zetten naar TB? Heeft iemand hier ervaring mee? 

Is het verstandig om de multishop functie te blijven gebruiken? 

 

 

Hoi Jan,
Waar kan ik nalezen dat TB nu een Nederlands bedrijf is? Wie heeft TB overgenomen?
Alvast dank voor deze info.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...